четвер, 25 лютого 2016 р.

Я - учень цієї школи і я цим пишаюсь!

Моя улюблена школа
                    Я вчуся в найкращій школі на світі! Це мій другий дім.
Кожен день я з гарним настроєм вирушаю отримувати знання і з радістю відкриваю двері в школу, адже тут чекають мене надійні друзі, веселі, розумні і добрі хлопці. Я твердо знаю, що вони ніколи не зрадять, допоможуть і підтримають у важку хвилину, тому що школа дає нам не тільки знання, але й навчає нас стати справжніми людьми.
Тільки в нашій школі працюють добрі й чуйні вчителі, які допомагають і словом, і ділом. Наші вчителі люблять нас, піклуються про нас, як про власних дітей.
Випускники нашої школи - розумні, виховані, комунікабельні люди. Ми пишаємося їх успіхами.

                   Я бажаю своїй рідній школі процвітання, благополуччя, успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар